GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

boho/inkapattern/slappe-look

2014-04-29 | 22:35:59 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Så här har jag sett ut idag, ribbad långklänning med snyggt slappt linne i egen design över klänningen. Linnet finns på shoppen, några veckor till. Finns i Vitt och Grått.
 
Jobbade nere i fabriken/tryckeriet till ungefär halv tio ikväll.
Hade dock ett break under kvällen då min bästa vän Karin kom förbi på en kopp te och härligt tjöt om ditt och datt..sånt där som jag helt enkelt bara kan prata med henne om...reflektioner och nyanser av saker och ting som jag vet att hon snappat upp på samma sätt.
Likaså kom mamma förbi en kortkort snabbis och gav mig en mammakram med doft av White Musk.
 
Nepp nu ska jag krypa ned mellan våra rosmönstrade sängkläder i vårat knallcerise sovrum, bredvid min karl och våra tre pälsklingar. Ska skriva lite packlista inför Mallis!
Tänk om några dagar är vi där! Längtar så förbenat mycket!
 
Och countdown inför Mallis: 3 dagar kvar och tårna börjar anta en grönblå färgton men har lättare för att gå idag. Yey!
 
Kommentera 1 st

Kommentarer
Annster
2014-04-29 - 22:55:10

Så fint :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: