GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

utställningsbygge pågår

2013-09-27 | 20:28:49 | Foto/Fotografering

 
Ojoj..nu är jag trött.
Hållt på hela dagen. Förberett med allt inför utställningen och eftermiddagen ägnades åt utställningsbygge..pappa hjälpte till med att forsla dit grejer och sen kom mamma förbi en sväng med sin hjälpande hand.
Men jag är inte färdig än så det är ju tur att det inte börjar förrän kl 16 imorgon.
Men ovan ser ni lite bilder tagna med iphonen.
 
Printande av foton, ena delen av fotohägningen - vill ha lite labbkäsnals om jag nämnde förut med fotona enkelt uphängda med klädnypor och så några av mina tavlor.
Jag håller till på Rudbecksgymnasiet där jag pluggade 1997-2000...var ltie märkligt att vara tillbaka. mend et luktade precis samma som det gjorde då.
 
Så har ni vägarna förbi Tidaholm i helgen, besök gärna min och givetvis alla andra grymma utställare.
Öppet 16-01 imorgon och kl 11-16 på söndag!
 
Jag ställer ut foto, illustrationer, tavlor och delar av Avannas sortiment.
Kommentera 4 st

Kommentarer
Anna J
2013-09-27 - 21:35:39

Lycka till nu i helgen och va kul att få vara del i en utställning. Det ser bra ut, gillar särskilt dina foton som hänger där på lina med klädnypor.

Visst är det lustigt det där med lukten på skolor som är precis på samma sätt som när man gick där för evigheter sen. Det är nåt som sitter i väggarna, vad det nu kan vara?!

Ha en fin helg nu. Själv ska jag åka på bokmässan imorgon så jag ska lägga mig nu så jag orkar upp så jag hinner med bussen som går tidigt imorgon bitti. Kram finaste Anna!

Paulina
2013-09-27 - 21:35:42

Åh vad häftigt! (:

Jess
2013-09-27 - 22:06:27

Ja vad fint det blev med foton på lina!

Hanna Karlsson
2013-09-29 - 17:12:12

Hoppas det har gått bra!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: