GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Underbara underbara world of photography♥

2013-09-22 | 12:11:37 | Foto/Fotografering

 
 
Foto: Jag
Model Josefine ( @imsofriday på instagram)
Lookbookbilder för min webshop www.avanna.se
Canon Eos 50D, 50mm 1:1,8
 
En bild i två olika redigeringar från plåtningen från Jossan. Jag hade ju en vision inför plåtningen om lite slitet, kalltonat, krispigt uttryck och denna bild tycker jag exakt fångade det jag ville ha även om jag nu i efterhand gjorde bilden lite mer varm än tänkt..Men den växte ytterligare ett snäpp i svartvitt tycker jag.
Underbara underbara world of photography♥
Så ger jag mig en södnagsklapp på axeln och säger " Anna, du är duktig, du är en bra fotograf".
 
Fler bilder från samma plåtning, säg gärna om ni har en favorit:
 
 
Kommentera 1 st

Kommentarer
Fröken H
2013-09-22 - 21:11:22

Du ÄR duktig och väldigt kreativ :) Bra jobbat!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: