GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Painted People/Photography Love

2013-09-02 | 13:33:00 | Foto/Fotografering

 
 
 
Här är några av mina favoritbilder som jag tog senaste Avannaphotoshooten/plåtningen med Jossan.
Är riktigt nöjd med dom.
Just nu dras jag till att fota, som jag nämnde lite igår, lite kornigt, brusigt och krispigt. Det ska se lite slitet och gammalt ut, lite känslan man hade när man fotade analogt...ja jises vad jag kan sakna alla de där timmarna jag spenderade i fotolabb och framkallade mina fotorullar själv och sen lekte med bilderna, olika tider, filter och fotopapper. Jag älskade att stå där nere i labbet/mörkrummet och höra vattnet prola och känna doften av framkallningsvätskorna och det magiska när bilderna kom fram där i baljorna.
Jag är så glad att det är den vägen jag lärde mig och började med fotografering.
 
 
* tshirts, smycken och hoodie från www.avanna.se
foto: jag
modell: Josefine Johansson
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: