GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

on top of a car

2013-09-03 | 09:53:57 | Foto/Fotografering

 
 
Ytterligare några favoriter från Avannaphotoshooten med Jossan för några veckor sedan.
Dessa lite råare men skarpare än de jag lade upp igår.
Jossan och jag är ett bra team tycker jag. Hon fattar vad jag vill och för mig är hon väldigt enkel och naturlig att plåta.
På torsdag ser det ut som om vi kör igen, yey!
 
Fotograf: Jag
Modell: Josefine Johansson ( @imsofriday på Instagram)
Syfte: Fota lookbook och reklambilder för min webshop och klädmärke www.avanna.se
 
Top och smycken på bilderna från www.avanna.se
Kommentera 1 st

Kommentarer
Fotograf Julia Jonsson
2013-09-03 - 12:04:49

Första bilden är riktigt grym Anna! Härligt motljus:)

Svar: men tack Julia =)
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: