GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

måndagsmix

2013-09-30 | 21:13:24 | Egocentrerat&Vardagligt

 
God måndagskväll blogosfären. Hoppas ni haft en fin sistaseptemberdag!
Jag har mest jobbat med administrativa saker idag.. räkningar, fakturering, bokföring, varit på banken och satt in pengarna från helgens försäljning på utställningen, lämnat tillbaka material till kommunen och hämtat hem tavlan som var med på samlingsutställningen, postat ordrar..och ja letat mig svettig och tokig efter hemnyckeln..hittades till slut fastklämd i baksätet på bilen i bälteslåset. Jisses.
 
Ett varmt och skönt bubbelbad har jag också hunnit med nu under kvällen.
 
..nu kurrar magen efter nåt kvällsgott. Så ska se om jag kan rota fram lite bär ur frysen, vaniljkesella ur kylen och toppa med lite kanel.
 
Förresten: Kan rekommendera er att INTE blanda ihop kanel och cayennepeppar....
Kommentera 2 st

Kommentarer
Linnéa
2013-10-01 - 12:57:52

Ååå det lät mumsigt med bär å vaniljkesella. Jag är helt hooked on hallonkesellan - galet god men gräsligt dyr. Kläder kan jag lägga ner pengar på men mat, det tycker jag är dyrt haha. Jättefin bild på dig by the way och himla kul att konstnatten gick så bra - det är så kul att se att folk uppskattar det du gör. Jag tycker du är enormt duktig =)

Fröken H
2013-10-01 - 22:02:26

Ibland undrar man hur saker hamnar på de mest underliga ställen. Spännande det där...


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: