GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

fredag- och lördagsgott

2013-09-14 | 13:24:12 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Hej på er blogosfären och hoppas ni har en skön lördag!
Jag vaknade glad efter att ha sovit gott och en fin fredagskväll då jag och min älskade Stefan var ute och åt och gick på bio i Sköde.
Jag åt en mumsig oxfilépasta och ett glas rött, sen blev det smågodis och Kickass 2!
 
Lördagen började jag med en snabb löprunda med nytt rekord på km/h-hastighet innan våra föräldrar/svärföräldrar kom hit.
Stefans föräldrar hade med sig fika, kattmat, chips och en flaska vin till mig och min mamma, älskade människa, har hjälpt mig tvätta fönstren. Guld värt! Jag är så himla glad att vi har våra öräldrar, som alltid ställer upp, finns där, gör det mysigt, lyssnar, stöttar, peppar med mera.
 
Nu ska jag klura ut nåt smaskigt att laga till lördagsmiddag!
 
Vad har ni för er?
Kommentera 2 st

Kommentarer
Anna J
2013-09-14 - 17:03:16

Låter som du har en bra helg. Jag har också en bra helg, idag har jag hunnit med promenad, bjudit min pappa på lunch, soffläge med en bra bok, ännu en promenad (dock inte så lång bara till affären 300 meter bort för att köpa smågodisi) och nu ikväll väntar kycklingpasta, ett glas rött och Netflix plus smågodiset förståss.

Ha det fortsatt bra bästa Anna! Kram!

Jess
2013-09-14 - 21:01:57

Mysig kväll :) Var filmen något bra? Gillade ju första så är sugen på att se denna med.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: