GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

en vecka går så fort

2013-09-08 | 23:05:49 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Det mesta av livet måste väl ändå ske utanför iphonen och instagramflöden och filter men man kan hitta guldkornen och se vad mycket som ändå händer på en enda liten vecka.
 
Jag har bakat äppelkaka och chokladmuffins, klätt mig i annant än slappejeans och tröja medan jag har skapat flera nyheter såsom nya motiv och nya smycken och lanserat en ny varukategori i form av mössorshoppen samtidigt som Avanna tagit ett steg utanför webben igen och i veckan lanserades i en nyöppnad butik här i Tidaholm där jag givetsvis var på smygöppning. Jag har tagit promenader och löprundor på över 3 mil och hunnit med både en och annan fotografering. Mysfika och en tur till Skövde med min karl där han köpte mig ett par perfekta höstboots och det har slunkit ner både en och annan bärfrukost med vaniljkesella. Vips tog jag ram penslar och färgtuber igen och påbörjade tavlor och ja jag forsatte och fortsätter att drömma, för det kan ingen ta ifrån mig. Nånsin.
Kommentera 2 st

Kommentarer
Sofia - Lever drömmen i LA
2013-09-09 - 00:04:14

!härliga bilder!

Molly P
2013-09-12 - 10:54:42

Var har du köpt bootsen? Som du säger: perfekta!

Svar: De är från Din Sko! Premiärinvigde dom idag - såååå sköna!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: