GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Avanna designskal till mobiler på G!

2013-09-11 | 22:11:12 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Idag satt jag lite och började testa några av mina motiv till mobilskal och kände genast ett sug och en längtan efter att få producera detta..dock hittade jag ingen billig tillverkare.
La upp en Facebookstatus om min lilla dröm och det dröjde kanske 5 minuter och sen hade  jag ett samarbete med en tillverkare och en annan e-handlare i hamn..så i höst kommer Avannas design även att finnas till mobiler..YEY!
Det var dagens bästa rent business.
 
Sen har jag även hunnit med att gå lååååångpromenad med mamma, ha det mysigt med min sambo och fick även kvällsbesök av fina Angelica från Favoritboken.se
 
 
Kommentera 7 st

Kommentarer
Jeanette
2013-09-12 - 07:57:57

Vad roligt med ny produkt:)

Svar: ja det ska bli kul och se hur de blir in real också =)
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Åsa
2013-09-12 - 14:01:08

Åh då kommer jag köpa ett!! Kommer du ha den där tjuren på något?

Åsa
2013-09-12 - 14:02:31

Åh då kommer jag att köpa ett!! Kommer du har tjuren på något skal?

Svar: härligt Åsa! Attans tjuren glömde jag helt av men inte osannolikt att den tillverkas inom en snar framtid heller =)
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Anonym
2013-09-12 - 15:45:26

Åh så snygga! Hade varit bra om det fanns till annat än iphone, finns bara till iphone nu för tiden :( Jag har en xperia S :)

Svar: jag hoppas att det kommer bli även till andra mobiler och modeller =) Det är itne jag som håller i tillverkningen utan i designen =)
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Malin
2013-09-12 - 18:01:46

Wow, vilken kul grej! Håller med kommentaren ovan om att det vore kul med annat än bara iphone-skal. Vi är rätt många som inte har iphones ;)

Svar: jag hoppas att det kommer bli även till andra mobiler och modeller =) Det är itne jag som håller i tillverkningen utan i designen =)
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Malin
2013-09-12 - 19:03:24

Gud så kul! Kommer det finnas till fler telefoner än iPhone? Jag har själv jättesvårt att hitta snygga skal till min Samsung Galaxy S2 nämligen..

Svar: jag hoppas att det kommer bli även till andra mobiler och modeller =) Det är itne jag som håller i tillverkningen utan i designen =)
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Anna
2013-09-12 - 21:16:48

Om jag hade velat ha en iphone hade jag köpt flera stycken :-)

Svar: härligt att höra, vi får se det kanske kommer till andra telefoner också =)
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: