GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

and that was that tuesday

2013-09-10 | 23:08:56 | Egocentrerat&Vardagligt

sockersött fast sockerfritt(!) tecknat av mig
 
Idag har jag haft besök av min moster från Värmland. Jag fick jättefina blommor, rosa chokladask och ljuslyktor och vi spenderade eftermiddagen tillsammans för att sen när mamma slutat jobbet åka hem till mina föräldrar där världens bästa mamma dukade fram underbart god paj, bieost och annat smått och gott.
Sen var det bara att bege sig till posten med Avannaordrarna jag packat på morgonen och förmiddagen och kvällen har spenderats med katterna i soffan, tekopp efter tekopp och x antal SATC.
 
Imorgon funderar jag på att bara teckna och måla.
 
 
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: