GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Torsdagstema: Stickat

2013-10-10 | 15:06:00 | Illustration/Teckning/Konst/Design

 
Denna veckas Torsdagstema, som bestämts av och där alla bidragsamlas är Artemilia är Mitt nya jobb som mönstertecknare åt en tröjstickarfabrik.
Och ovan ser ni mitt bidrag...kanske inte ett mönster så sett..men jag fick bara " stickat" i skallen.
Sticka är nåt jag faktiskt vill lära mig..verkar avkopplande och kul.
Och det är roligt att se att "gammalt" hantverk nu kommer tillbaka igen och blir till mode..i dubbel bemärkelse.
Kommentera 1 st

Kommentarer
Artemilia
2013-10-10 - 15:14:48

Man får alltid tolka precis som man vill! Mycket fin illustration och vilket vackert mönster som trådarna bildar :) ! Kul att du är med!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: