GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

torsdag, lets do this!

2013-10-10 | 10:30:24 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Lite fler snygga svartvita accessoarer från www.avanna.se
 
Denna torsdags kickades igång med en löprunda i vacklert höstlandskap som är allt annat än svartvitt.
Bland alla röd-grön-orange-gulalysande träd flåsade jag ju runt med en hmm grisröd-skär ton i nyllet, haha.
Idag ska jag förbereda en del inför "Ladies Night"/minimässan jag ska deltaga vid i helgen, bokföra och skriva fakturor och lite sånt.
En lunch med mamma står också på schemat♥
 
 
Kommentera 1 st

Kommentarer
Fotograf Julia Jonsson
2013-10-10 - 13:57:57

Tack Anna! :)

Det var tänkt så, men har fått stora förhinder så kommer tyvärr inte medverka. Det var jag som tipsade dom om dig ;) hoppas du får kul!

Svar: Åh jag misstänkte nästan att det var du när jag såg ditt namn på affischen men itne sett dig göra reklam för det..Tusen tack! Vad gullig du är!Tänk om fler företagare kunde tänka så här och stötta varandra <3
Fast hade varit kul att stå där med dig och "tjötat" företagande och foto =)
Hoppas det blir tillfälle till det en annan gång!

kramar!!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: