GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

#todayimwearingthisbeanie

2013-10-17 | 18:18:00 | Accessoarer

 
Testtryckte den här sportgrå lite oversize mössan förut med nya "todayimwearingthis - printet och den fick följa med mig och mamma ut på vår promenad uppe på berget. Var lite tveksam till modellen först men nu efter att ha gått i den några timmar så älskar jag den..så den kommer komma upp på shoppen!
Fotocred dessutom till mamsingen min som klarade jobbet galant som mode/produktfotograf med iphonen♥ Fast hon är bäst på det mesta.
 
UPDATE: Nu finns den till salu..ja inte just den på bilden då, utan nya fräscha oanvända : http://avanna.se/accessoarer/mossor-beanies/
Kommentera 2 st

Kommentarer
Fröken H
2013-10-17 - 18:46:37

Nice! :)

Svar: <3
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Ida
2013-10-17 - 19:25:05

Jahapp! Då lär det bli ett köp för mig snart då med andra ord! ;)

Svar: haha låter bra det ;)nu finns den uppe på shoppen ;)

http://avanna.se/accessoarer/mossor-beanies/
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: