GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Today I´m wearing this - monday to thursday!

2013-10-28 | 11:39:22 | Avanna konst/design/foto

 
I höst så har mitt "Today I´m wearing this" 6årsjubileum som print på plagg.
Och det är mitt mest sålda print och har väl blivit lite av mitt kännetecken som designer/klädmärke.
Jag har gjort olika versioner på printet, olika tappningar. Men det är orginalet, skrivet med en tjock svart tuschpenna som är mest poppis.
Och idag t o m torsdag är det kampanjpriser på massor av plagg - tshirts, linnen, magtröjor, mössor, tygkassar, hoodies och collegetröjor med originalprintet.
 
Du hittar kampanjen HÄR --> http://avanna.se/klader/today-im-wearing-this/
Kommentera 7 st

Kommentarer
Malin Jonsson
2013-10-28 - 12:40:19

Det är ett så sjukt snyggt print!! :D

Svar: tack malin!kram!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Amanda CL
2013-10-28 - 13:55:54

vilka underbara ögonfransar du hade på en bild, det är inte dina egna va?

Svar: har bara använt lösögonfransar en enda gång , på en rosa bandetgala..men vet ju inte om det är de bilderna du menar.

men om du menar på bilderna i detta inlägg så är det inte jag på bilderna utan en modell.
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Amanda CL
2013-10-28 - 13:58:14

sv: jag tänkte på de som är på bilden här ovan? fast det kanske inte är du?

Svar: nej det är en modell =)
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Amanda CL
2013-10-28 - 14:00:06

sv: ah, fina bilder :)

Svar: tack amanda =)
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Louise
2013-10-28 - 17:11:30

Så grymt snygg, dags att införskaffa en sån tröja haha :)

Svar: det tycker jag du ska göra =)
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

JUNITJEJ
2013-10-28 - 17:42:21

Snyggt!

Svar: tack Junitjej!kram
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Malin
2013-11-01 - 14:32:04

Jag har haft ett svart linne med det trycket i flera år nu, tycker verkligen om det :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: