GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

my hair loves it

2013-10-01 | 20:32:32 | Smink, Hudvård, Skönhet

 
För lite mer än en vecka sedan fick jag hem den här produkten från Amika.
Jag har tidigare skrivit om en annan Amikaprodukt- deras straight up smoothing balm som jag gillat massor.
 och den här leave in creamen gillar jag än mer!
Har nu testat den efter 3 stycken hårtvättar och håret blir dels lättare att borsta ut när det torkat än när jag bara använt vanligt balsam och dels så känns hela håret tjockare och fylligare och inte lika torrt som innan.
Behändig och smart pumpflaska ger ett extra plus!
 
Så jag kommer fortsätta använda den här samt fortsätta med smoothing balm vid behov!
 
Krämen innehåller världens mest näringsrika bär, havtorn och arganolja och säljs bland annat på Bangerhead.se
 
 
Kommentera 2 st

Kommentarer
Malin
2013-10-01 - 22:33:42

Jag älskar Amikas produkter, använder både shampoo och balsam från det märket just nu :)

Bim HD
2013-10-02 - 17:05:28

JUST vad jag skulle behöva för mitt gräsligt oresonliga hår :( Torrt och eländigt. Hjälper INTE med balsam... Oki, just nu är frisör ett måste, men även när det är sk nyklippt så är det hopplöst... Mer fukt för håret - så, jag drömmer om något liknande... Fortsätter drömma... :D
Må så grankott...
Bim HD


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: