GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Lyckad lördag!

2013-10-12 | 23:29:38 | Egocentrerat&Vardagligt



Så här såg mitt bord ut ikväll på "Ladies Night" , en minimodemässa på restaurang Gränden här i Tidaholm där jag och 8 andra företag ställde ut, hade erbjudanden och visade upp oss. 

Jag sålde scarves, linnen, kökshanddukar, mobilskal, babykläder ja lite av varje från mitt älskade www.avanna.se sortiment.
Jag hade även en fotoportfolio liggandes och fick några fotobokningar också, härligt!
Och min lördag började ju dessutom med en underbar familjeporträttfotografering i det vackra höstvädret. 

Då min lördag har varit jättebra och hoppas er har varit detsamma! 
Kommentera 4 st

Kommentarer
Elena
2013-10-13 - 10:42:12

Åh, va kul! :)

Anna J
2013-10-13 - 11:18:48

Roligt att höra att det blev så lyckat för dig. Det är du värd. Min lördag var fin och jag hoppas också att söndagen blir detsamma. Har segat här på morgonen men ska ut på en långpromenad nu med en kompis. Ha en fin söndag bästa Anna!

JUNITJEJ
2013-10-13 - 11:47:45

Kul att du fick sålt olika grejer!

Ida Nilsson
2013-10-13 - 12:15:14

Så roligt att det gick bra! Min lördag var fin den också :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: