GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

lash effect

2013-10-19 | 18:52:06 | Egocentrerat&Vardagligt

Ekologisk tygkasse från min webshop www.avanna.se , jeans Lindex, halsduk Monki, gammal skinnjacka, kängor Din Sko.
 
Så här har jag sett ut idag när jag och Stefan tog en tur till Hjo och "nya" Hem&Hobby..så stort, så mycket fint..men oj vad folk! Tror inte jag varit med om så långa köer nånsin, inte ens på Ikea och Ullared tillsammans.
Vi hittade hallspegel som vi var ute efter men på grund av köerna så struntade vi i ett köp.
Ja vi testade faktiskt butiken två gånger - med ett avbrott med en fika på Vete&Råg..där jag höll på att göra en vurpa när jag snavade på ett bordsben..men näe, lika hopplöst båda gångerna med köerna.
Vi får åka tillbaka en vardagsförmiddag istället.
 
En eftermiddagskopp med min bror och lite puss,kram och gos med mina brorsbarn innan jag parkerade mig i soffan här hemma med filt och godis och SATC.
 
Nu puttrar fläskfilé på spisen och ett glas rödtjut är upphällt.
 
Hoppas ni har en härlig lördagskväll allihopa!
Kommentera 1 st

Kommentarer
Fröken H
2013-10-19 - 18:57:46

Tråkigt med så mycket folk, men en riktigt snygg outfit! :)

Ha en bra lördagskväll :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: