GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Flamencofredag!

2013-10-04 | 21:50:20 | Egocentrerat&Vardagligt


 God fredagskväll på er bloggosfären . Hoppas ni njutit av en bulle eller två idag och har en underbar helg på g! 

Jag jobbade halvdag idag och har förutom jobb hunnit med kanelbullebak, enmilapromenad med mamma och så hämtade jag hem färg och har målat on hallen . Som sagt bestämmer jag mig bara för nåt så vill jag ha det gjort NU! 

Så nu har vi inte längre en beigegulsolkig hall med grått stjärnmönster utan en härligt ljusrosa hall i kulören Flamenco . Krävs nog en strykning till imorgon och så ska insidan av ytterdörren målas vit. 

Men det får bli imorgon eftermiddag , imorgon förmiddag ska jag och stans leksaksaffär ha ett samarbete där  jag anordnar "drop-in"barnfotografering. Ska bli kul och spännande och hoppas några barnfamiljer vågar testa! En mysig trollskogsmiljö är uppbyggd och även en lite mer studioaktig julig miljö. 

 
Kommentera 1 st

Kommentarer
Molly P
2013-10-05 - 09:25:47

Vilket kul uppdrag med drop in-barnfotografering! Lycka till och ha en fin lördag!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: