GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

en lördagssnabbis

2013-10-26 | 16:23:14 | Egocentrerat&Vardagligt

Armband från www.avanna.se
 
Hej på er blogosfären! Hoppas ni har en finfin lördag!
 
Min började med ett litet pass på motionscykeln till ett avsnitt SATC. Sen vankades det födelsdagskalas för mina älskade brorsbarn - Polly fyllde ju igår och Scott fyller om några dagar.
Svägerskan hade svängt ihop en jättegod plockmatsbuffé och så bjödes det ju på tårta och kakor också. Mums Mums.
Regnigt och tråkigt ute så nu blir det te, filt, godis och Vampire Diaries och Hart of Dixie-tittande. Lovely!
 
 
Kommentera 2 st

Kommentarer
Petra
2013-10-27 - 10:11:53

Hej, tänkte bara kolla om du säljer dina mobilskal via iDiwa ? Såg en länk på facebook nämligen och tyckte jag kände igen din design så tittade in och såg då att dom säljer flera av dina skal men till ett lägre pris än vad du har på avanna.se. Hoppas du har sålt skalen till dom för fullpris och att det inte är något fuffens. Söker man på avanna i sökrutan på idiwa.se kommer 70 träffar upp.

Petra
2013-10-27 - 10:11:54

Hej, tänkte bara kolla om du säljer dina mobilskal via iDiwa ? Såg en länk på facebook nämligen och tyckte jag kände igen din design så tittade in och såg då att dom säljer flera av dina skal men till ett lägre pris än vad du har på avanna.se. Hoppas du har sålt skalen till dom för fullpris och att det inte är något fuffens. Söker man på avanna i sökrutan på idiwa.se kommer 70 träffar upp.

Svar: hej.Ja mobilskalen är ett samarbete med idiwa, de har anlitat mig som designer och är de som tillverkar skalen, vilket också är varför de kan hålla ett lite lägre pris än vad jag själv gör.
Men allt är i sin ordning =)
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: