GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Tänker fira och njuta i dagarna tre

2013-11-08 | 21:06:02 | Egocentrerat&Vardagligt


Denna dag har gått i 100! 
Började med vuxenpoäng deluxe då vi var på banken och la om våra huslån, räntor och amorteringsprat. 

Sen hem jobba varvat med storstädning , muffinsbak pick och plock. 
På måndag fyller jag år men hur kul och lämpligt är det att bjuda folk på mat vin och öl en måndag? 
Så ikväll är mina föräldrar och svärföräldrar här och firar mig och jag har fått så fina presenter ❤️
Även min vän Ingela har varit förbi med en present. 

Och nu tänker jag småfira och  njuta i dagarna tre tänkte jag.  
Kommentera 2 st

Kommentarer
Fröken H
2013-11-08 - 21:58:15

Tycker jag du gör helt rätt i! Man fyller ju bara år en gång om året, lika bra att slå på stort ;)

Anna J
2013-11-09 - 10:00:50

Helt rätt! Fyller man år och gillar att fira så ska man dra ut på det. Hoppas du får en fin helg.
Nu blev jag himla sugen på att baka muffins jag med och dekorera så fint. Måste nog ut i köket och kolla så jag har alla ingredienser.

Kram, finaste Anna!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: