GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Tack Lasse !

2013-11-02 | 20:25:45 | Musik/Böcker


Ja det syns inte så mycket, hade som nämnt inte med nån kamera utan bara iphonen på gårdagens konsert.. Men det är Lasse Winnerbäck där på bilden.

Det är magiskt med konserter.. Man blir lite mer påmind om artistens storhet när man ser den live än när man bara lyssnar på skiva. 

Man sitter där i en lokal med flera flera tusen andra och vi förenas alla i vår kärlek till den som står på scen.. Samtidigt som man nånstans tror att ingen kan ju älska.. Förstå... Fatta "det" så som jag gör.. 

Detta var min 12:e eller 13:e Winnerbäckkonsert .. Och varje konsert har varit lika magisk. Episk. Underbar. 

Han är stor den där Lasse och han har förmågan att samtidigt som han totalt äger sin scen ändå sprida en total ödmjukhet . 

Tack Lasse för musiken . 
Kommentera 1 st

Kommentarer
Johanna
2013-11-03 - 12:35:28

åh, så avis! Vet precis hur magiskt det är. Sitter och lyssnar på hans skiva nu om och om igen och finns det nån som kan mäta sig så är det... Thåström. Som en overklig dröm när jag insåg det verkligen är han på "gå med mig vart jag går" :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: