GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

sad panda

2013-11-16 | 13:20:42 | Egocentrerat&Vardagligt

Ja i den rosa ekologiska tshirten från "Less is not more" från www.avanna.se
 
Hoppas ni har en fin lördag blogosfären!
 
Jag började min lördag med en familjefotografering.
Vi hade hyfsat tur med vädret - uppehåll, lite vackert soldis kom fram och det blåste visserligen men inte i närheten av den småstorm som nu håller på där ute i det mörka gråvädret.
Och att jag inte lär mig - vattenfast mascara ska på vid sådana plåtningar..vinden gjorde att sminket rann och jag såg ut som en sad panda som plåtade..haha
Nåväl.
 
Nu ska jag göra mig en stor kopp te, dra på mysbrallan och kolla på senaste Vampire Diaries och Hart of Dixie och smaska choklad.
 
Kommentera 1 st

Kommentarer
Erica
2013-11-16 - 20:07:54

fan vad snyggt!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: