GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

lovely weekend indeed!

2013-11-03 | 23:56:15 | Egocentrerat&Vardagligt

       
 
Två illustrationer/posters tecknade av mig.
 
Så då var det bara tio minuter kvar av denna underbara och lyxiga långhelg som jag haft med min älskade Stefan.
Göteborgstripp med restaurangbesök, shopping, bortskämd med skinnjacka och konsertbiljett - underbara Winnerbäck, öl och vin, fika, skön hotellsäng med tillhörande utsövdhet och efterföljande gudomliga brakhotellfrukost.
Tåg hem och sedan myslördag med mer god mat, bubbelbad,godis och film.
Söndagssoftande hemma, lite inredningsfix och träningspass innan ännu ett restaurangbesök med smaskig pizza, lite inredningsinköp och sen bio - Thor 2 som var jättebra.
Har tankat energi och kärlek deluxe denna helg. Tror vi behövde detta båda två väldigt mycket, en helg med lite extra guldkant och lyxkänsla där vi unnat oss lite extra.
 
Så nu känner jag mig redo för en vecka fylld med jobb och möten.
 
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: