GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

#idoitmyway

2013-11-18 | 12:05:08 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Ny snygg ekologisk collegetröja, www.avanna.se
 
Måndag igen då och jag har betat av en massa mail, sitter och pillar med nya visitkort och hangtags, redigerar lite bilder, sätter ihop lite material.
Veckan kommer givetvis bestå av jobb, lite träning..och så en väldigt stor grej för mig som avslöjas på torsdag eller fredag och på fredag och lördag ska jag och mamma gå en Yogakurs, ska bli spännande!
 
Vad har ni för planer denna vecka?
Kommentera 2 st

Kommentarer
Erica
2013-11-18 - 20:36:44

Skit snygg!

Svar: Tack Erica!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Malin
2013-11-18 - 20:58:34

Haha, jag läste idiot my way först :P

Svar: Haha har också läst det flera ggr och tänkt " men va fan har jag skrivit?" 😊
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: