GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Heaven & Hell

2013-11-22 | 15:08:34 | Illustration/Teckning/Konst/Design

 
Idag har jag sådant teckningssug. Vill teckna böljande hår, långa ögonfransar, mode och detaljer.
Så satte mig och tecknade av Josefine ( @imsofriday på instagram) som jag annars brukar plåta till min webshop www.avanna.se
Josefine är så fantastiskt snygg och har en massa tatueringar och har den där perfekta rock-chiclooken...Valde att teckna henne lite sjuttiotalsromantisk med lite rockiga tattoodetaljer i form av rosorna och döskallarna i håret.
 
Du vet väl om att man kan beställa tecknat porträtt på Avanna? HÄR gör du det.
Kommentera 2 st

Kommentarer
Jeanette
2013-11-22 - 20:39:34

Hade du Bill på Helliden? Jag går på Hjo konstskola o har honom nu..

Sofie / Komigensofie
2013-11-23 - 12:21:53

Gudars vad fin!!!!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: