GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

bortskämd deluxe

2013-11-09 | 12:59:42 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Hej på er blogosfären!
Hoppas ni har en finfin lördag!
Här vräker regnet ner men jag har ändå varit ute på en liten promenad med mamma.
 
Lördagen började dock med ett avsnitt Hart of Dixie, en stor kopp te och så små minimackor i form av baguettebitar som blev över från gårdagens födelsedagsmiddag, med brie och parma på. Möms!
 
Gästerna igår bjöds på tacogratäng efter mammas påhittade recept, sallad, såser, bröd och ost.
Cupcakes och godis till efterrätt.
 
Jag fick så fina presenter.
Av mina svärföräldrar fick jag två böcker , de senaste från två av mina favoritförfattare, en flaska vin och ett presentkort på Lindex.
Min vän Ingela kom förbi och av henne fick jag en "julgranskula" i form av en sko.
Och av mina föräldrar fick jag en skål med favoritlyxchokladen, härligt "hemma-spa-kit" samt presentkort till frisör.
När alla gått hem så fortsatte jag och min darling med att lyssna på massa bra musik och bara snacka, digga och ha det gott.
 
Nu ska jag ta chokladen och en av böckerna och lägga mig i soffan..sen blir det ett bad innan jag tänkte försöka mig på hemmagjorda hamburgare till middag.
Som jag skrev igår - födelsedag på måndag så nu tänker jag bara njuta och fira och ha det gott och lyxigt i dagarna tre...och vara pirrig inför själva födelsedagen och vad jag kan tänkas få i present av min karl..utäver förra helgens Winnerbäckkonsert och Göteborgstripp..ja jag är bortskämd deluxe.
 
Kommentera 1 st

Kommentarer
Glamourmamman - om livet mellan falukorv & champagne
2013-11-10 - 19:28:30

Låter som en toppenkväll :-)

KRAM


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: