GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

black it is

2013-11-20 | 11:04:49 | Egocentrerat&Vardagligt

 
 
Lite snygga grejer från webshoppen/butiken/showroom/fabriken..ja kärt barn har många namn och funktioner. Mitt älskade www.avanna.se.
 
 

Idag är det lite vitt på taken här, frostigt och temperaturen visade flera minusgrader imorses..och det är 1 månad kvar till jul..kanske kanske att jag faktiskt kommer premiärlyssna på jullåtar idag.
Annars är jag mest lite nervös och pirrig inför en grej jag snart kan avslöja...och nu ska jag sätta mig och jobba mer med det.
 
Kommentera 2 st

Kommentarer
Linnéa
2013-11-20 - 13:39:20

Men gud vad spännande, ytterligare projekt?? Du är bara full of fire du =) så himla kul =)

Svar: kanske det..hehe avslöjar inom kort..kanske inte ser mycket ut för nån annan egentligen detta men för mig betyder det massor.
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Towe
2013-11-20 - 19:43:53

Älska #issues ! Du varifrån kommer din fantastiska zebrakjol ifrån??

Svar: Tack Towe!Den är flera år gammal från H&M.
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: