GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

snopet och snoppigt

2013-05-24 | 18:37:53 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Hej på er blogosfären och glad fredagskväll på er!
Jag sitter med en kopp te och försöker kurera hals.
För ty och suck, började halsen reta igen igår kväll när jag klev ut från duschen efter en svettig halvtimme på motionscykeln..trodde förkylningen jag hade i helgen var puts väck.
Illasmakande hosta och trötthet i kroppen...och urusel sömn inatt på grund av halsont.
Fick , på order av Stefan, ta en liten nap i förmiddags innan jag satte igång med jobb. Vilket min lillkatt Charlie uppskattade då han kurade ihop sig bredvid mig och tydligen var det skönare än skönast att ligga där och gosa med en hostande mig för vips så hade hans lilla kattsnopp åkt ut..hmm.." Nej men Charlie!" var allt jag fick ur mig med en förmanande kattmammaröst.
 
Men har hunnit med att trycka, packa och posta paket och även att städa lite och dessutom kom mamma förbi en sväng.
 
Nu blir det snart taco och soffhäng med min darling. Om han uppskattar mys i soffan med mig lika mycket som katten, ja det återstår ju att se...haha.
Kommentera 3 st

Kommentarer
Ling-Ling
2013-05-24 - 21:31:52

Har bara honkatter så fattade ingenting först.. Men antar att det är som med hästar, typ.. Gillade sista meningen, hahaha! ;)

Annelie på Elefantnytt
2013-05-26 - 23:53:10

Gillar tröjan som du har på dig! Snygg! Hittade hit via Ida :) adaras.se :-). KOmmer in fler gånger vill jag lova =)

Katarina
2013-05-27 - 00:32:08

Haha det hände ibland med min familjs katt. Han blev först helt stel o konstig, sen kom lilla rosa snopen ut. Ibland med en droppe på. Blä!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: