GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

saturday was sweet!

2013-05-05 | 09:41:50 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Åh vilken härlig lördag det blev!
Fylld med kärlek och fotografi ♥
Lyckad konfirmationsplåtning och sedan en jättefin bröllopsplåtning i Varnhem.
När jag och kollegan sedan åkte hem mot Tidaholm igen kom vi ju på att det var cruising i stan och att Svenska Kyrkan anordnade "drive-in"vigslar så vi åkte förbi där och där blev det ytterligare lite bröllopsplåtningar och nya kunder. Härligt!
 
Dagen avsluttades med taco - och godismys i soffan med min karl.
 
Nu får vi se vad söndagen bjuder på!
Har ni några planer?
 
 
Kommentera 1 st

Kommentarer
Anni
2013-05-05 - 19:36:51

Jag trodde att det skulle bli ett spontanbröllop;-). Men fler jobb är ju inte fel heller.

Svar: haha ja du, jag stod och drömde lite om det men frågan är om jag nånsin blir gift..suck..haha
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: