GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Oh what joy for every girl and boy

2013-05-31 | 18:16:05 | Egocentrerat&Vardagligt

Underbara sommartoppar från min webshop Avanna.
 
Idag blev det visst sommar här i Tidaholm med, som det verkar ha varit i övriga Sverige i flera veckor.
Det  har inte ens blåst så jädra mycket...ty det har känts som det stormat var dag i flera månader.
 
Så jag jobbade halvdag idag, tyckte jag kunde unna mig det eftersom jag och kollegan ska jobba imorrn med bröllopsplåtning, och lade ut en filt i trädgården och drog på mig bikinin för första gången i år..ahhh!
 
Druckit en kall bira med min karl, men även hunnit med att gå fram till stan, handla lite gottigheter, ta en glass och så fick en klänning följa med hem också.
 
Och nyss fick jag besök av de som jag designat ny logo/grafisk profil åt senaste veckan, som öppnar ny restaurang på måndag och när de fick se loggan tryckt på några tshirts och en hoddie så började den ena gråta av lycka och de var så nöjda och jag fick så mycket beröm...och det värmer så i hjärtat.
 
Snart blir det grill!
Underbar fredag!
Älskar livet sådana här dagar.
 
Kommentera 2 st

Kommentarer
Modejuvel
2013-05-31 - 20:57:32

Vilken toppendag du verkar haft :) Man mår verkligen SÅ gott när sommaren är här. Trevlig helg!

Anna J
2013-06-01 - 00:34:25

Vilken härlig fredag du haft. Va skönt för dig. Min fredag har inte varit så mycket att hurra för men jag vet att resten av helgen blir betydligt bättre med bl a rabarberpaj, ligga på en filt i gräset och läsa bra bok och IKEA-shopping. Ha en fortsatt go helg bästa Anna! Kram!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: