GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

katter i träd, 12 koppar te och potatisgratäng

2013-05-28 | 22:17:27 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Min vackra Biscotti i det vackra äppelträdet..som nu börjat fälla alla sina vackra små vita blommor..önskar det kunde vara blommigt jämt ty äpplena som kommer är bara sura, haha.
 
Huga nu är jag trött på att hosta..får ont i huvudet och bröstet och ryggen av det...men man vet ju att det inte är nån idé att gå till VC " kom tillbaka om du blir sämre".
Och jag vill ju ut och springa!
 
Tagit ett långt varmt bubbelbad i alla fall ihopp om att det ska "lossna" i bröstet. Och ska väl ta min 12:e kopp te för idag.
 
Oh well. Jag har det ganska så najs ändå.
Ikväll grilade min karl ett par goda köttbitar åt oss och till det åt vi smarrig potatisgratäng - jädra smart och bra grej det där med färdiga potatisgratänger som finns att köpa så man slipper stå och skala och hålla på. Me likey!
 
 
Nepp nu får det bli den där tekoppen och så ett avsnitt SATC.
Får nog bli nåt från säsong 3...kanske Escape from New York....eller kanske nåt från säsong 6 kanske..the Post it always sticks twice?
Kommentera 2 st

Kommentarer
donnasandra
2013-05-29 - 08:42:17

Krya på dig, så jobbigt med hosta! kram fina du

Annster
2013-05-29 - 19:32:35

Så fin katt! :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: