GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

instagrambilder blir mode...

2013-05-13 | 09:55:33 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Ytterligare en bild från gårdagens  bohem/hippie/nature-photoshoot med Cherry Blossom Tank top och armband från min webshop www.avanna.se
Motivet på linnet är körsbärsblommor, som jag fotade med iphonen utanför stadens biograf för ganska exakt ett år sen och lade upp på min Instagram.... och det blev verkligen jättevackert som print på toppar. Heja Instagrambilder!
 
Har ni några egna favoritInstagrambilder kan ni ju få dom tryckta hos mig/min webshop under kategorin Avanna&You. Alltid roligt att bära något man själv har skapat!
 
Nepp nu blir det sen frukost här - har haft fullt upp sen kl 8, sen blir det ner i verkstaden/tryckeriet/fabriken.
 
Hur ser er måndag ut?
 
Kommentera 3 st

Kommentarer
Anna J
2013-05-13 - 11:41:17

En lugn och tyst måndag då jag fortfarande är sjuk. Ingen feber iaf men en borttappad röst och då kan jag inte jobba så jag är sjukskriven den här veckan. Ska kolla på gamla avsnitt med Scrubs och Seinfeld tänkte jag för att trösta mig samt dricka mycket te.

Ha en fin dag!

Annster
2013-05-13 - 16:00:33

Underbar bild och vilken vacker häst :)

Fröken H
2013-05-14 - 21:37:25

Instagram är ju bara för bäst! Ursnyggt print och hästen är ju bara för charmig. En sån snygging!

Svar: ja Instagram är underbart, så enkelt och så direkt på nåt sätt.
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: