GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

få saker slår den känslan.

2013-05-20 | 12:43:18 | Illustration/Teckning/Konst/Design

De två teckningarna nedan är de två jag blivit mest nöjd med på senare tid..jag älskar dom och det är få känslor som slår den man känner när man är riktigt nöjd med något man tecknat..och det med teckningar som bara blev när man hade ett enormt tecknarsug men egentligen utan några krav på att det skulle bli något.
 
De är verkligen jag och min tecknarstil då de innehåller små detaljer..det är snirkligt och feminint, det är massa hår och streck, det är lite sjuttiotal och hippie över dom.
 
Den övre är ritad i Illustrator och färglagd i Photoshop.
Den undre är ritad för hand med svart tuschpenna men bearbetad i Photoshop.
 
Kommentera 3 st

Kommentarer
Annster
2013-05-20 - 15:05:05

Härligt när man känner så :)

Fröken H
2013-05-20 - 22:05:25

Du är så begåvad! :)

Matilda
2013-05-21 - 15:15:01

De är fantastiskt fina!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: