GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

dreams dreams dreams

2013-05-23 | 21:16:51 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Ekologisk tygkasse  med drömfångarmotiv från min webshop www.avanna.se .
 
Det där med drömmar ja.
En del drömmar handlar om hem.
En del om kärleken.
En del om hälsan.
En del om resor.
En del om karriären.
En del om ytligheter och husligheter.
 
Karriärmässigt drömmer jag givetvis om att fortsätta med det jag gör - skapandet, designandet, kreativiteten.
Inte bara med webshoppen även om jag självklart drömmer om att den ska växa sig större. Drömmer fortfarande om ett större samarbete med större kedja likt det jag hade med Nelly.com 2008-2010.
Vilket idag känns lite konstigt att jag ens fick chansen att göra. Idag är det ganska vanligt att stora modebloggare gör just samarbeten med Nelly. Men tänk, för 5 år sedan var det jag och jag måste ha varit den första bloggaren som fick släppakollektioner hos dom?
..ibland är man nog inte medveten om vad man själv fått göra och uppnått.
 
Men jag drömmer också om att bli mer etablerad som fotograf, få mer fotojobb. Bröllop och mode är det jag tycker är roligast att plåta.
 
Drömmer fortfarande om att få illustrera för Elle.
...och en dag..en dag ska jag ju ge ut den där boken.
 
Drömmen och önskan om att de jag håller närmast och allra kärast ska få vara friska och få all lycka i världen som de så förtjänar...drömmen om att aldrig behöva leva en dag utan någon av dom jag älskar allra mest.
 
Jag drömmer om en jul på Hawaii, en het augustimånad i New York och en blommande maj i Paris och en och annan all inclusive-vecka på varma orter.
 
Jag drömmer om en stor skogarderob med några Choos och Blahniks, en svart Chanel jumbo 2.55 och varför inte något Dior...
 
Jag drömmer om att vi snart har hall uppe och nere klädd i gulblommig PiPtapet och att den lilla toaletten är kitschigt rojalistisk med guldrandig tapet och kristallkrona.
Jag drömmer om utbyggd altan och soldäck.
 
Och så drömmer väl en del av mig fortfarande om att en dag få ta på mig en vacker vit klänning och ha lockar i håret som håller hela dagen, äta en stor maffig god tårta och det tillsammans med den man som jag från den dagen får kalla min make.
 
 
Kommentera 3 st

Kommentarer
Ida Nielsen
2013-05-23 - 21:51:14

Så fint att du delar med dig Anna <3

Mickan - Kostologik
2013-05-24 - 07:57:48

Du är grym gumman glöm inte det! ❤

Fröken H
2013-06-10 - 18:53:38

Hoppas alla dina drömmar slår in!

Svar: Tack fina Fröken H och jag önskar dig detsamma om dina drömar <3kramar!!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: