GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Dreaming spirit

2013-05-01 | 20:08:01 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Lite snygga, nya tröjor, linnen och tygkassar som landat på min webshop www.avanna.se idag.
Satt med motiven igår och tyckte de blev så läckra....Åh tänk till långkjolar, boots, sandaler, minnetonkas och jeansshorts!
 
Dessutom så kan du shoppa på Avanna NU, men betala först i augusti om du väljer Klarna Sommarkampanj.
 
Jag har haft en hyfsat skön 1 Maj. Fika i trädgården med svärföräldrarna och även mamma kom förbi på en kopp.
Jag har FörstaMajtågat i rosa skor och jag tog mig en 30 minuter lång löprunda på förmiddagen. Och det har varit soligt och ganska varmt idag. Härligt!
 
Så najs det är med röd dag mitt i veckan så här.
Nu ska jag göra mig lite fruktsallad med kesella , en stor kopp te och se om det är nåt på tv.
 
 
 
 
 
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: