GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

A tshirt..and a pair of jeans.

2013-05-02 | 22:10:40 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Så här har jag mest skrotat runt idag, i A-tischa från min shop www.avanna.se samt ett par baggyjeans..som faktiskt nu är mer baggy än nånsin, ty ett litet "miniyey" över att jag nu faktiskt verkar minska i omkrets än öka som jag gjort senaste åren. Känns kul att åter kunna säga hej och hallå till gamla godingar i garderoben.
 
...och yes jag har matchat outfiten med de rosa foppatofflorna som står i bakgrunden..haha!
 
Ikväll fick man lite härliga vårkänslor, altandörren stod öppen, solen sken och fågelkvitter hördes.
Hoppas det blir en fin kväll imorgon då vi bjudit hit våra föräldrar/svärföräldrar♥ på middag som lite tack för allt de ställt med och för oss det senaste. Vore najs att kunna sitta ute och ta en drink.
 
 
Kommentera 4 st

Kommentarer
frida
2013-05-02 - 22:42:01

Du är en mycket vacker kvinna, Anna - inside and out.
Hoppas att du får en fantastisk fredag med det bästa tänkbara vädret!

Svar: men tack Frida, det värmer massor ska du veta, blir jätteglad!kramar!!!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Erika
2013-05-03 - 07:32:12

Snyggt! Byxorna satt ju jätte bra på dig :)

Svar: tack erika!<3
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Fröken H
2013-05-03 - 09:08:12

En perfekt outfit när man jobbar hemifrån, inte för avslappnad och inte för uppklädd :)

Svar: haha bra beskrivning babe =)Skönt och slappt men casual chic hihi
puss!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

daniella
2013-05-04 - 10:09:22

snygga byxor! :)

Svar: tack daniella!kram
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: