GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

så jäkla trött på alla boots och kängor!

2013-03-31 | 19:37:50 | Egocentrerat&Vardagligt

Åhh va fasen kan det inte bara knäppa till nu och bli sommar och varmt så jag kan få strutta runt i alla mina fina heels och låta tårna säga hej till världen?
Så jädra jädra nedrans trött på alla kängor och stövlar nu som mest bara ser ut att vara redo för soptippen så som de slitits, nötts och blivit skitiga under denna lååååånga vinter.
 
 
För övrigt ska jag nu verkligen ta tag i min lilla walk-in closet och göra iordning den, hänga upp alla fian klänningar, sortera alla koftor, och väskor ocjh jeans och tshirts och alla mina älskade skor.
 
 
 
Kommentera 2 st

Kommentarer
Erika
2013-03-31 - 21:05:08

Kan du inte visa bilder från din walk-in? :)

Husfrun
2013-04-01 - 09:16:25

Å vilka läckra!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: