GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

hello hoodie

2013-03-21 | 22:13:53 | Egocentrerat&Vardagligt

Hoppas ni haft en torsdag blogosfären! Jag spenderade morgonen med att städa huset inför helgen. Efter det knallade jag hem till svägerskan och brorsbarnen och fick mummig salladslunch efter att vi hade pollypixjobbat lite med kontaktkartor.
Eftermiddagen spenderades nere i tryckeriet/verkstaden/Avannafabriken där jag bland annat tryckte en hel del snygga hoodies!
Traskade vid halv sex till posten och postade rosa Avannapaket och därefter blomsteraffären där jg handlade hem rosa rosor och tulpaner . Älskar att ta helg i nystädat hem med färska blombuketter här och var ♥
 
Kommentera 1 st

Kommentarer
Karin - med pluttis i magen
2013-03-21 - 22:43:26

Åh vad fina! Ser mysiga ut :)
Så härligt med blommor, jag måste köpa mig en tulpanbukett :D


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: