GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

drömmer du om att designa?

2013-03-18 | 11:55:53 | Avanna konst/design/foto

En av anledningarna till att jag överhuvudtaget ens gav mig in i modebranschen och att sätta mina egna prints och motiv på plagg var ju för att jag så sällan hittade motiv som passade mig i affärerna. "Lika bra att designa själv" kände jag då.
Och jag tror säkerligen ni är flera som känner som jag gjorde då: Att ni inte hittar tryck som passar er.
Ta till exempel den sportiga siffertrenden som råder. Till slut går alla runt med siffran 85 på sig och då kanske man inte ens har nån relation till just 85.
 
Så jag vill pusha lite extra för den tjänst jag erbjuder på min webshop: Att ni kan beställa era egna siffror eller helt egna motiv på baseballtröjor, tshirts, linnen och tygkassar.
Och är ni tankarna att kanske faktiskt starta eget klädmärke med prints kan jag ju givetvis hjälpa er med större kvantiteter med tryck.
 
En baseball tröja med siffror kan vara en perfekt födelsedagspresent till någon, självklart går det även fixa namntryck på baksidan om det så önskas.
 
Baseballtröjor med egna siffror kan ni beställa  HÄR
Och tees, totes och linnen med egna motiv HÄR
 
Kommentera 6 st

Kommentarer
Rebecca N
2013-03-18 - 12:36:25

Vilken himla bra ide!! Hoppas det ska gå bra :) Själv är jag ju en av dom som vill ha 85 (eftersom jag är född då) och väldigt nöjd med de två jag har med 85. Men detta var ju såklart roligare med namn och grejer!

Sofia
2013-03-18 - 12:51:57

galet snygga ju!

aliengirl- art is my life
2013-03-18 - 14:29:02

En sådan bra idé, väldigt schyst utav dig. :D

Marie Bergman
2013-03-18 - 14:31:39

Kläder med siffror på känns för mycket mellanstadiet för min del. Men hoppas att du får många beställningar, det är superbra att du erbjuder det för alla som vill ha något annat nummer =)

Svar: smaken är som baken =) Men som sagt man kan beställa vilket motiv man vill inte bara siffror =)
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Sofia
2013-03-18 - 16:48:54

Snygga ;-)

Molly P
2013-03-19 - 19:47:37

Det här är ju hur bra som helst, Anna. Jag har en massa motiv som jag ritat och skulle vilja ha som t-shirt, så det här ska jag fundera över. Ska bara försöka få tid att fila på något motiv, min lille bebis ger mig inte många stunder för sånt... Förresten, i måndags ritade jag min egen version av harlem shake: http://mollysgrove.blogspot.se/2013/03/strangnas-shake.html
Vad sägs om att göra detsamma? Skulle vara kul att se hur dansen skulle se ut i din tolkning och stil!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: