GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

where´s Dylan?

2013-07-13 | 09:33:17 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Känner mig alltid lite Kelly/Brenda:ig från Bevvan 90210 när jag har de här shortsen och bikinitopp till. Lite härligt 90talsretro...fattas bara en Beach Club och ett Peach Pit haha.
 
Idag ska jag följa med älskade mamman till Hjo och Slöjdmässan som jag tror vi åkt på varje år sen jag var jätteliten. Inte ofta jag köper nåt alls mer än en hamburgare från nån av Sibyllavagnarna ( ett måste!) men det är mysigt och härligt och ett sommarmåste för mig.
Och Hjo är ju så himla fin stad särskilt nu om sommaren.
 
Hoppas att ni alla har en underbar lördag på alla sätt och vis och att solen skiner på er!
Kommentera 3 st

Kommentarer
Annster
2013-07-13 - 20:45:40

Så fin du är :)

Svar: tack och detsamma annster!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Anna
2013-07-14 - 11:29:54

Åh vilken härligt sommrig bild! Vart kommer bikini toppen ifrån?

Svar: Tack! Lindex kommer den ifrån!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

victoria
2013-07-16 - 15:43:10

Va fin du är!! :D

Svar: tack victoria!!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: