GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

viva espana och länge leve sverige

2013-07-07 | 17:01:16 | Egocentrerat&Vardagligt

 
 
Hej älskade blogosfär!
Nu är jag hemma igen efter en helt fantastiskt, underbar, välmående, strålande, vacker, avkopplande, skön vecka på Mallorca i lilla Portals Nous tillsammans med min mamma.
Vi har gått långa morgonpromenader och sedan bara gått på stranden, doppat oss lite i havet för att sen ligga vid hotellpoolen och steka i timmar, typ kolhydratsfrossat och bara njutit.
Tankat energi, fått fräknar och är flera nyanser brunare än för en vecka sedan.
 
Och så underbart att landa och komma hem till ett jättevarmt vacker sommarsverige dessutom!
 
Kom hem till lilla Tidaholm vid 10 i förmiddags, tog en välbehövlig dusch och nöt av att kunna duscha med öppen mun, hinka färskt gott kranvatten och har sedan bara myst och haft det gott med min karl och katterna.
Spelat badminton i trädgården, hängt ut tvätt på tork, plockat lite ogräs, ätit cheeseburgerlunch och bara fortsatt med avkoppleriet.
 
Ikväll blir det grill med svärföräldrarna.
Kommentera 4 st

Kommentarer
Sara
2013-07-07 - 19:12:51

härligt det ser ut :)

Malin
2013-07-07 - 20:11:22

Låter som en toppensemester! Själv har jag nyss plöjt igenom The Carrie diaries, tänkte såklart på dig ;)

Hanna Karlsson
2013-07-07 - 22:56:16

Åh vad härligt det låter.

Ebba Molin
2013-07-07 - 23:07:57

Låter underbart!
Kram


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: