GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

slow down

2013-07-29 | 10:46:41 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Sitter och skapar och tecknar denna måndag, t ex drömfångaren ovan,  blandat med att sortera upp webshopordrar-fakturor-följesedlar och skriva att-göra-listor för denna. Sista semesterveckan för min sambo börjar nu vilket även innebär sista "halvfartsveckan" för mig. Men halvfart är nog precis vad jag behöver då jag är totalt jätteförkyld med återigen en jäkla hosta. Vad är det med mig och mina luftrör?
Oh well.
Tillbaka till kreativiteten, målen, drömmarna, skapandet..
Kommentera 3 st

Kommentarer
Jessica
2013-07-29 - 11:01:03

Jättefin bild!! :)

lollo
2013-07-29 - 15:17:01

den bilden var fin!!!!

Linnéa
2013-07-29 - 21:26:24

Åååå, jag har haft likadant - sist jag hade hosta höll det på i sex veckor. Nu gick jag till vårdcentralen efter en vecka och fick hostmedicin till natten för att kunna sova. Men nu är den borta, äntligen. Har känningar och hostar ibland men inte såsom jag har gjort. Så krya krya krya på dig massor. Jag håller tummarna till tusen för att hostan försvinner!!! =) Kraaaaam

Svar: va skönt att du mår bättre gumman!Jag hade en del lunginflammationer och luftrörskatarrer förr..men sen hösten 2011 då jag hade bronkit i två månader och vart jättedålig så har varje förkylning mest blivit jätteilsken hosta, bläsch!
Men har iaf cociliana hemma nästan för jämnan nu mer haha
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: