GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

onsdagssysslor

2013-07-10 | 22:57:01 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Idag har det gått i ett!
 
Jobbade med shoppen och företaget på förmiddagen - är ju massor att göra och ta om hand om efter semesterveckan på Mallis,  och sen hoppade jag in och jobbade ett pass på mitt gamla jobb i färg-tapet-inredningsbutiken.
Efter jobbet ville jag ha lite luft och det var mitt favoritväder att springa i - friskt och nyregnat, men inte kallt.
Så blev en runda på drygt 3,5 km sen orkade varken kropp eller knopp mer.
Medan jag duschade av mig svett ( och lite av spaniensolbrännan snyft)  lagade min karl hamburgade och pommes.
Det kittlade dödsskönt i kistan!
Sen orkade jag inte lyfta mig från soffan på flera timmar , så blev några avsnitt Walking Dead, en bit Japp och ett glas rött. Är ju ändå lillelördag!
 
Kommentera 3 st

Kommentarer
Linnéa
2013-07-11 - 16:40:40

Men alltså Anna, hur gör du för att se så fräsch ut efter en löptur. Du ser ut som om du skulle kunna dra på dig värsta SATC-blåsan och bara glida runt på PARTY <3 you are fucking fabulous :-)

Svar: haha med instagramfilter kan man lätt trolla bort både svett, rödmosighet, solbränna som fjällar och lite kvisslor.finaste Linnéa <3
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Linnéa Andersson
2013-07-16 - 11:49:59

Nog för att man kan göra det, men seriöst - du ser sjukt fräsch ut. Ser ut som att du kommit från stranden och skall svira om till coctailparty i en rosa SATC-klänning med massa tyll - superfräsch verkligen <3

Svar: haha kanske skulle testa det efter nästa löptur då hihi =)Tack fina Linnéa för att du alltid peppar!
<3
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Linnéa
2013-07-24 - 15:07:43

Ja det tycker jag då verkligen att du borde göra =)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: