GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

I wanted Marilyn..Now I got Marilyn

2013-07-22 | 19:26:34 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Jag insåg imorses att jag saknade ett snyggt linne med min favorit Marilyn Monroe. H&M sålde några snygga för några år sedan men modellen passade mig inte alls.
Och det finaste med att ha ett eget tryckeri - ja förutom att snabbt som attan då kunna testa nya designidéer är ju att jag på ett kick just kan trycka mig ett linne eller t-shirt som jag känner att jag saknar.
 
Och känner du att du inte hittar linnen, tshirts eller tygkassar med motiv du vill ha?
No problems!
Du kan beställa dina egna tryck på min shop! HÄR kan du göra det!
 
Kommentera 1 st

Kommentarer
Sofia
2013-07-22 - 20:36:23

men åh vad snygga!

Svar: vad roligt att du gillar dom!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: