GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

@ avanna and my place right now

2013-07-12 | 14:02:00 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Så här ser en del av min hemmabutik/tryckeri/verkstad/fabrik ut nere i källaren där jag har allt som min webshop www.avanna.se erbjuder.
Här står jag och gör smycken, trycker era beställningar, viker och packar, printar fakturor och följesedlar och har då och då öppet hus.
Toppar, tröjor. tshirts, väskor, scarves, smycken, tygkassar, posters, kökshanddukar med mera.
 
I dag började jag min fredag med en löprunda där jag satte nytt "pace record" och jag var härligt slut efteråt. Sen fredagsstädade vi jag och min karl innan jag tog en dusch och en sen frukost ute i solen.
Står nu och trycker och packar ordrar för fullt men ska bara jobba "halvdag" idag och snart lägg mig ute i solen. Mallis-brännan börjar blekas och behöver bättras på minsann.
 
 
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: