GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

wasted sunday

2013-01-13 | 19:32:21 | Egocentrerat&Vardagligt

Ojoj redan söndagskväll. En helg går alldeles för fort..och söndagen har det inte blivit mycket av. Gick upp, åt frukost, dammsög och kom ut på promenad med mamma och sen fick jag bara sån äcklig huvud - och nackvärk samt illamående så har slumrat och sovit i flera timmar nu på soffan. Tror jag blir sån av antibiotikan.
Bläsch.
 
Men nu har jag tagit mig en dusch, smörjt in mig med favoritboylotion och satt på mig myströjan och leggins. Gjort en kopp te och tagit fram lite choklad så nu ska jag och Stefan se nåt avsnitt Homeland innan jag ska spana in "En pilgrims död" kl 21. Krimserier om Palmemordet måste ses!
 
 
 
Kommentera 1 st

Kommentarer
Catta
2013-01-13 - 22:39:35

snygg ! :D


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: