GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

sunday hearts

2013-01-07 | 10:18:19 | Egocentrerat&Vardagligt

Jaha så var det då måndag igen och helgen svooschade förbi i rasande fart som vanligt.
Och nu kört arbetet igång på alvvar också, nu är det inga mellandagar eller helger som väntar på läääänge.
 
Men igår var det då söndag och dopdag för min lille brorson Scott och jag blev gudmor♥ Och precis när jag skulle utföra mitt uppdrag under dopet - torka Scotts lilla huvud så kom ju mitt andra älskade brorsbarn och gudbarn och ville upp i famnen. Så fick bemästra en ettåring och torka...och självklart skulle Polly hjälpa att torka lillebrors huvud.
Mina älskade hjärtan♥
1) Obligatorisk outfit/egobild tagen i spegeln 2) Jag och min karl..och mitt väldigt tufsiga huvud..? 3) Utför gudmorssysslor.
Kommentera 1 st

Kommentarer
Annster
2013-01-07 - 22:10:27

Så fina bilder :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: