GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

mat och tv och vin..det var min lördag

2013-01-06 | 11:02:28 | Egocentrerat&Vardagligt

Blev visst inget bloggande igår. Men jag hade en totalskön lördag i alla fall.
Lite sovmorgon för att sen gå fram till stan med Stefan, småhandla lite, nya strumbyxor till dagens dop bland annat samt goda maffiga smörgåsar.
Parkerade mig sen i soffan och såg halva serien "Bron" innan jag ställde mig vid spisen och lagade mummig löragsmiddag till mig och min karl som vi sedan åt medan vi kollade på ett gäng avsnitt av Homeland.
Så en välsmakande och seriefylld lördag!
 
Idag står då dop på schemat. Precis som förra årets trettonhelg blir jag även i år gudmor åt ett brorsbarn.♥
 
Kommentera 6 st

Kommentarer
donnasandra
2013-01-06 - 11:58:05

Skönt med en bloggfri lördag kanske? Kram

Josefine - i en bloggmammas huvud
2013-01-06 - 12:01:31

Åh, den middagen såg inte dum ut! Vad är det för något?

Ibland är det skönt att bara släppa bloggandet. Man måste ju ha ledigt från det också ibland. =)

Emmie
2013-01-06 - 12:17:03

Hej! Låter som en bra lördag.. Det var lite komiskt, jag började också kolla på serien bron igår, dock bara två avsnitt.. Vad tycker du om den? :)

Fröken H
2013-01-06 - 17:49:38

Det låter som en lördag i min smak! Hemma hos mig kollade vi också på serier men Breaking Bad istället, den kan jag faktiskt rekommendera starkt om du skulle vilja se något nytt :)

Longevity - en blogg om hälsa
2013-01-06 - 18:58:26

Ser ut som en perfekt lördag :-)

Karin
2013-01-08 - 18:26:26

Det där såg väldigt gott ut, du får gärna lägga ut ett recept :)

Svar: det är kycklingfilé som jag fyllt med lite mozzrella samt färsk basilika och philadelphia tomat/pesto. Lindat några skivor bacon runt och sen stekt för lite stekyta innan jag satte in det i ugn 20 min 175 grader med lite sriven ost och en sås på lite grädde och tomat/basilika cremefraiche =)
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: