GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

magic...

2013-01-09 | 19:23:01 | Egocentrerat&Vardagligt

Fick sådant härligt sms förut från Karin och bild från Aftonbladet och Nyheten att Suede nu släppt titeln på sitt kommande album.
Älskade bästa Suede!
Hoppas hoppas de ger sig ut på turné igen och att de kommer hit till Sverige så man får uppleva lite Suedemagi igen.
 
Haha, tänk 1999 när jag och min vän Martina vann en date med just bandet via Aftonbladet och allt filmades när vi satt och pratade , smaskade äpplen och Brett och Simon satt och gjorde teckningar åt oss.
Sen blev det backstagefest efter konserten och därefter, som två sketna små artonåringar kom vi in på Café Opera av ren jäkla tur då jag lyckades lura vakten att vi stod på Suedes privata gästlista, gick före Catherine Hardenborg och Janne Schaffer minns jag i kön och fick festa loss med "grabbarna" där inne...eller jag var så nervös och beskedlig så jag drack Loka...men Brett satt och höll om mig och den där svarta tröjan tvättade jag inte på jäkligt många månader sen..inte så länge jag kunde känna ett uns av Breets svett och parfymdoft på den.
Ja jisses.
Those were the days ♥
 
 
Nya singeln " Barriers" som släpptes i måndags tycker jag är helt ok! Hoppas det blir en kanonskiva!
 
 
Kommentera 2 st

Kommentarer
madelein - sexbarnsmamma
2013-01-09 - 19:45:55

Härligt :-)

carina
2013-01-12 - 00:20:14

coolt!
ska bli kul att höra men de kan aldrig bli lika fantastiska som de var där precis i början...


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: