GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

keep calm...

2013-01-10 | 10:38:25 | Egocentrerat&Vardagligt

Huuuh!
Idag har jag vaknat upp med urinvägsinfektionskänningar..det svider som f*n hela tiden , är jättekissnödig hela tiden och ögonen tåras väl på toa..Suck.
Hatar UVI! Hade det massor när jag var liten och i vuxen ålder har jag fått det i omgångar ungefär vartannat eller var tredje år.
 
Ska försöka hemmabota det hela idag..fast det har aldrig lyckats förr..Har massa jobb att göra men det är svårt att koncentrera sig på något alls när det enda man tänker på är " inte kissa inte kissa inte kissa..åh vad skönt det vore att få kissa inte kissa inte kissa inte kissa..kissa...aj"
 
 
Kommentera 5 st

Kommentarer
Longevity - en blogg om hälsa
2013-01-10 - 11:18:15

Drick drick drick :-P Hoppas det går över snabbt!

emily
2013-01-10 - 11:42:11

Jag brukar dricka stööörda mängder vatten, helst med massor av citron i. Dessutom massor med juice eftersom det är surt, helst tranbär men det är inte så gott tycker jag så jag brukar varva med apelsin eller tropisk :-) Fast det hjälper mest precis när man får "förkänningar", när det väl brutit ut så gör det mest mindre ont om man dricker mycket, det hjälper kanske inte jättemycket mot själva infektionen.

Tess-en helt (o)vanlig morsa/tjej med väldigt speciella barn
2013-01-10 - 12:55:18

Tranbärskapslar kan va ett alternativ, krya på dig!

Linda
2013-01-10 - 23:11:44

Tranbärsjuice!

Carro
2013-01-11 - 10:53:17

Jag tänkte också föreslå tranbär, juice eller kapslar. Syrran min hade stora problem förr och började då med kapslar.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: